טיפים חשובים לעיצוב פוסטרים מוצלחים

פוסטרים מודפסים התלויים על שלטי חוצות הם שיטת פרסום מצויינת. כבר מצאתם בית דפוס להדפיס את הפוסטרים שלכם, אך רגע לפני שתתחילו בתהליך העיצוב הגרפי, כדאי לשים לב לכמה טיפים וטריקים שיהפכו את הפוסטרים שלכם למוצלחים במיוחד, כאלה ששים לב אליהם כשעוברים או נוסעים לידם ברחוב:

● לפוסטר שלכם יש רק שניה אחת או שתיים כדי למשוך את העין של העוברים על פניו כדי לגרום לאלו להתעניין בו. לכן כדאי שהעיצוב הגרפי יכיל תמונה או אלמנט גרפי גדול מאוד יהיה יפה ומסקרן, זאת מאחר והעין האנושית מורגלת לקלוט קודם כל תמונות וציורים, לפני קריאת טקסטים. אם התמונה תעניין את האדם החולף על פני הפוסטר, אולי הוא גם ימשיך ויקרא את הכותרת שתופיע בצמוד לתמונה.

● הכותרת חייבת להיות גדולה ובולטת, ומרכזת באופן קצר ופשוט את תוכן המסר שהנכם מעוניינים להעביר. חשיבות הקיצור במילים נובעת מהסיבה שיש לנו רק מספר רגעים מהרגע שהאדם החולף על פני הפוסטר קלט את התמונה בהרף עין והחליט להקדיש עוד מספר רגעים להבנה במה מדובר. הכיתוב הגדול והקצר יקל ויאפשר גם לנוסעים ברכב להבין את תוכן הפוסטר, כי הרי התמונה לבדה אינה מובילה את הלקוח אליכם ואינה מספקת את מטרותיכם.

● שאר הכיתוב חייב להיות תמציתי. אין להגזים בכמות המידע שיופיע על הפוסטר, כי פשוט אף אחד לא יטרח לעמוד ליד הפוסטר במשך דקות ארוכות ולקרוא את מה שרשום שם. יש להציג אך ורק את המידע הרלוונטי וההכרחי ביותר, תלוי בסוג הפרסום והעסק. למשל שם ההצגה, תאריך ושם התאטרון, או שם העסק וטלפון. או לחלופין אתר אינטרנט או פייסבוק ששם אפשר יהיה למצוא מידע נוסף ומקיף יותר אודות הפרסום. וותרו על כל מידע נוסף שאינו הכרחי כדי להבין במה מדוברב וכדי למצוא אתכם.

● שימוש בצבעים בולטים יבטיח שהמודעה שלכם תבלוט בין המודעות האחרות. כאן לא המקום לחסוך בהדפסה בשחור לבן, אלא חשוב מאוד להשתמש בהדפסה בצבע מלא שתבלוט על לוח המודעות ותמשוך את העין.

סיימתם לעצב? מצויין! שלחו אלינו את הקובץ הגרפי וקבלו את הפוסטרים שלכם במהירות ובמחיר שלא תמצאו בשום בית דפוס אחר. בהצלחה!

יש לך שאלות? פנה אלינו ונשמח לעזור!


SozWeb ~ תכנון | עיצוב | בנייה | קידום אתרים ~ 050-723-7230